Semester

Det var inte igår jag bloggade senast vill jag lova. Men nu kan det vara dags igen känns det som.

Har äntligen fått semester nu. Börjar inte jobba igen förens den 24:e augusti. Blir fem sköna veckor. :)
Semestern firades för övrigt in i fredags. Förfest hos Mike. Till en början skulle det vara en "förestagsfest", Jag, Mike, Rasse, Linus, Ida, Jossan typ. Men det dök upp massa andra bönder också. Trevligt. Sen var det ju lite smådåligt av Jossansan att banga. Tror vi var 16 pers i hans lilla lägenhet till slut. Sedan drog vi vidare till Harrish.

Ikväll ska jag fira mormors 70-årsdag. Vi ska tydligen ge henne en digitalkamera. Klockren 70-årspresent. Hoppas hon inte läser bloggen bara, nu när jag avslöjat vad hon ska få. :)

Imorgon bär det av till Gotland med Tim, Mange och kanske Albin. Vi får hoppas att det blir skapligt väder. Har bara varit på Gotland en gång förut, det var i början av januari. Vädret kan ju gärna inte vara sämre nu iaf. Då var det typ två plusgrader, duggregn och blåsigt.

Nu tittar solen fram ser jag, kanske dags att kliva upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0