11 juni -09

Gårdagens tips var inte så dåligt ändå. Ett mål ifrån. Hur var matchen då? Jo, den var ganska sömnig det jag såg. Såg riktigt darrigt ut första 20 typ. Var till och med nära att Malta tog ledningen. Skönt sedan för Källström att sätta ettan och då var ju saken klar. Andra halvlek har jag inte så mycket att säga om. Somnade i halvtidsvilan och vaknade inte förens matchen var slut. Såg iofs målen på sporten sen. Bara fyra matcher kvar nu, som måste vinnas allihop!

Blir en fullspäckad helg. Fotbollskola med kanttarna fre, lör och sön. Kan nog bli ganska kul faktiskt. Jag och Zebban ska ta hand om 98-00. Jag kanske kan vara med o lira lite till och med. Är väl ungefär den nivån jag befinner mig på fotbollsmässigt just nu. :) Synd bara att det ska bli skitväder.

Imorn spelar ju även a-laget mot Hällby. Serieledarna. Jag räknar ändå med vinst. Räknar även med att Mike stänker dit ett nytt hattrick.

Har tänkt att fira lite student även denna helg. Nu är det kusinens tur.

Kanske ska ta o lägga mig nu och komma tidigt till jobbet imorn. Överraska lite. Det är ju inte varje dag jag gör det vill jag lova. Är så lätt att man "råkar" snooza lite. Snart semestertider på jobbet btw. Alltid trevligt att ha semester själv, inte lika kul när alla andra har semester. Men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0