Klippt

Dagens klippning hos Frida utvecklade sig till en riktig tjejkväll. Det blev inte bara klippning. Det blev flätning, färgning, slingning, tjejsnack, kebabätande, etc. etc. Om jag får säga det själv så var jag riktigt bra på att både fläta och slinga hår (eller iaf på att dra ut hår ur "mössan").
Tack för en trevlig kväll Frida, Marie, Lillit o Ida!

Om någon frågar:
- Vad gjorde du i onsdags då Carl?
Blir mitt svar:
- Jag var ute o tog en bärs med grabbarna. Riktigt trevligt faktiskt. Det var ju trots allt lill-lörda.

Inga konstigheter!


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha inga konstigheter alls. ;) tack själv carl, kul att du hängde me! vi får ta den där shoppingrundan snart som vi pratade om.. haha

2009-06-05 @ 00:22:00
URL: http://mariecarlsson.blogg.se/
Postat av: Carl

Ja, det får vi göra.

2009-06-05 @ 05:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0