Spännande

Vilken jävla match! Så kul att se på. Vända 3-0 mot England på 13 minuter är inte dumt. Synd att Robin Söder skadade sig.. att inte Berg satte sin ribbnick.. att Berg missade första straffen.. men inte mycket att göra nu.. Riktigt bra turnering av Sverige.. Ser lovande ut inför framtiden.

Jag fick en känsla att Milner skulle göra en "Beckham" precis innan han slog sin straff. Och vad gör han? Jo, han gör en riktig "Beckham", Han ramlade och slog en riktig pisstraff. Märkligt att man kan ha sånt på känn.

Denna arbetsvecka har varit lite småjobbig måste jag säga. Vill inte ens räkna efter hur många övertidstimmar det blivit. Mycket strul har det varit också. Lödmaskinskrasch, felmonteringer, produktstopp mm. Får hoppas att nästa blir går lite smidigare. Tre veckor till semseter, inte utan att man längtar lite. Fem veckor. Inte fel. Hoppas bara att vädret håller i sig.

Blir nog inget mer fotbollsspel denna säsong för min del. Eller? Man vet ju aldrig. Men det ser inte ljust ut så att säga. Får inte upp nån rörlighet i tåjäveln. Tydligen har muskeln i hålfoten blivit för kort. Bara att fortsätta att töja o stretcha. Hoppas att det kommer.

Lagfest eller jobbfest nästa helg?!


Kommentarer
Postat av: Tom

Men vad fasen Carl, se till att få igång tån då! Slå på den med en klubba eller något.

2009-06-26 @ 22:20:28
Postat av: Carl

Slå på den vet jag inte om det är så smart, men jag drar i den med ett snöre. Det tror jag är bra..

2009-06-26 @ 23:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0