Nytt inlägg!

Ojoj, var ett tag sedan jag skrev här nu. En och en halv månad sedan. Och vad skrev jag då om? -Jo, om steloperation.
Börjar längta extremt tills det är dags. 5 oktober smäller det. Ska bli så jäääävla skönt. Det har varit det jobbigaste året någonsin detta (fotbollsmässigt iaf). Frustrerande att inte kunna spela. Till en början var det inte så jättefarligt. Men nu. I höst. Fy fan. Så trött jag varit på att inte kunna bidra något på planen. Inget roligt att gå runt och halta heller. Men men.. sånt e livet..

Liggar o kollar på Svenska Hollywoodfruar just nu. Vilket kvalitetsprogram. Kanske mitt favoritprogram. Anna Anka, vilken profil. Eller inte.. det kan vara det största skitprogrammet som gjorts. Ändå kollar jag på det. Märkligt.

Måste säga grattis till Mike också. Han har gått och blivit ihop. Grattis!!

Roligare än såhär är inte blogginlägg ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är stolt över dig carl, och det är inte för att du följer Svenska Hollywoodfruar utan för att du har skrivit ett inlägg! Duktigt pojke!

2009-09-22 @ 16:39:35
URL: http://kalsson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag tycker att Mike har gått och blivit ihop med ett riktigt kap. Faktiskt. Hahahaha

2009-09-29 @ 22:42:05
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0